7 Mayıs 2015 Perşembe

ROC Soleıl-Protect Güneş Sonrası Süt...TANITIM

  
Arkadaşlar Merhaba; malum yaz geldi ve hepimizin ihtiyacı olan güneş kremleri gün yüzüne çıktı.  Bu yazımda güneş sonrası onarıcı sütten bahsedeceğim. Güneşten kaynaklanan cild hasarlarını  onarır,süt gibi kıvamı ile cilde anında nüfuz eder. Herkes yaz sonrası yanık teninin devam etmesini ister. Sizlerde yanık teninizin yaz sonrası bir müddet daha uzun kalmasını isterseniz tatil sonrası kullanmaya devam edin. Yüz, vücut, dekolte bölgesi için uygundur. Bu yaz ROC benim favorim peki ya sizin ? Deneyin ve görün. Şimdiden herkese teşekkür ederim. :) Umarım yazım faydalı olmuştur. 

2 yorum:

  1. merhaba tatlım bloğunu takibe aldım bende beklerim:)
    Beautybeybi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Günes sonrasi sütler cok faydali gercekten de. Sükranca paylasimlar etkinliginde g,rdüm blogunu ben de beklerim.

    YanıtlaSil